تاتر 1،2،3 همگی با هم

تاتر 1،2،3 همگی با هم کاری از انجمن تاتر آزاد با اجرای ناصر غفرانی فر و با همکاری اتحادیه سراسری ایرانیان واحد غرب برگزار شد. این تاتر که بر اساس نوشته ای از خود ناصر غفرانی فر است با اجرای خود ایشان و شهاب مهرگان روز شنبه 19 ژانویه 2019 در سالن آمفی تاتر در یرن توریت روی صحنه رفت و با اقبال مخاطبان خود روبرو شد ناصر غفرانی فر که کارنامه تاتر در مورد کودکان را در پرونده خود دارد در شهر گوتنبرگ ساکن است و ایرانیان صدای وی را در سریال پر مخاطب مدرسه موشها بعنوان معلم مدرسه موشها بخوبی بخاطر دارند. این تاتر نیز مخاطبانش کودکان بودند و در کنار درب ورودی سالن به همت پاتوق کتاب اندیشه غرفه کتاب کودکان برپا شده بود و با استقبال خوب کودکان در سالن مواجه شد. 

در این مورد نوشته امیر جواهری مدیر پاتوق کتاب اندیشه را عینا منتقل می کنیم

  • برنامه بغایت فرحبخشی برای کودکان بود . من نوه ام نیوشا که به راحتی فارسی می داند و حرف میزند … بغایت از اجرای نمایش خوشش آمد و مدام برای دوستهای دیگرش که ساعتی بعد آنها را دید تعریف می کرد … از دوستانی که از میزکتاب / کتاب های کودکان استقبال کردند و کتاب خریدند … ممنونم . راستش خودم فکر نمی کردم که این حد از کتاب کودکان استقبال گردد . هدیه کتاب به کودکان حاضر هم به درخواست آقای غفرانی فر و مدیریت کتابفروشی اندیشه فراهم آمد و من به سهم خودم خوشحالم که به همه کودکان حاضر کتاب پا ها را هدیه دادیم . … با مهر / امیر

بر اساس صحبت با ناصر غفرانی فر اعلام آمادگی نمودند تا در صورت تمایل دیگر شهرهای سوئد این تاتر در شهرهای دیگر سوئد نیز به روی صحنه برود.