IRANSKA RIKS FÖRB. I SVERIGE
وبسایت رسمی اتحادیه ایرانیان

تاتر 1،2،3 همگی با هم

886

تاتر 1،2،3 همگی با هم کاری از انجمن تاتر آزاد با اجرای ناصر غفرانی فر و با همکاری اتحادیه سراسری ایرانیان واحد غرب برگزار شد. این تاتر که بر اساس نوشته ای از خود ناصر غفرانی فر است با اجرای خود ایشان و شهاب مهرگان روز شنبه 19 ژانویه 2019 در سالن آمفی تاتر در یرن توریت روی صحنه رفت و با اقبال مخاطبان خود روبرو شد ناصر غفرانی فر که کارنامه تاتر در مورد کودکان را در پرونده خود دارد در شهر گوتنبرگ ساکن است و ایرانیان صدای وی را در سریال پر مخاطب مدرسه موشها بعنوان معلم مدرسه موشها بخوبی بخاطر دارند. این تاتر نیز مخاطبانش کودکان بودند و در کنار درب ورودی سالن به همت پاتوق کتاب اندیشه غرفه کتاب کودکان برپا شده بود و با استقبال خوب کودکان در سالن مواجه شد. 

در این مورد نوشته امیر جواهری مدیر پاتوق کتاب اندیشه را عینا منتقل می کنیم

  • برنامه بغایت فرحبخشی برای کودکان بود . من نوه ام نیوشا که به راحتی فارسی می داند و حرف میزند … بغایت از اجرای نمایش خوشش آمد و مدام برای دوستهای دیگرش که ساعتی بعد آنها را دید تعریف می کرد … از دوستانی که از میزکتاب / کتاب های کودکان استقبال کردند و کتاب خریدند … ممنونم . راستش خودم فکر نمی کردم که این حد از کتاب کودکان استقبال گردد . هدیه کتاب به کودکان حاضر هم به درخواست آقای غفرانی فر و مدیریت کتابفروشی اندیشه فراهم آمد و من به سهم خودم خوشحالم که به همه کودکان حاضر کتاب پا ها را هدیه دادیم . … با مهر / امیر

بر اساس صحبت با ناصر غفرانی فر اعلام آمادگی نمودند تا در صورت تمایل دیگر شهرهای سوئد این تاتر در شهرهای دیگر سوئد نیز به روی صحنه برود.

نظر بسته شده است