IRANSKA RIKS FÖRB. I SVERIGE
وبسایت رسمی اتحادیه ایرانیان

جلسه هیات مدیره هجدهم آپریل 2017

1,112

نشست ششم هیئت مدیره اتحادیه سراسری ایرانیان واحد غرب

سه شنبه 2017/04/18

حاضرین:

هیئت مدیره : عباس کامرانی ، فرخ قهرمانی ، حمید شجاع و عسکر شیرین بلاغی

بازرس: آقای مسعود رادفر

دستور نشست: 1. تصویب نشست 2. تصویب پروتکل نشست پیشین 3. کنگره اتحادیه سراسری ایرانیان 4. بودجه و مراحل آن 5. نمایش فیلم 6. بزرگداشت پوران فرخزاد 7. مسائل دیگر

1. تصویب نشست

نشست تصویب شد.

2. تصویب پروتکل نشست پیشین

پروتکل تصویب شد.

3.کنگره اتحادیه سراسری ایرانیان

فرخ قهرمانی گزارش داد که کنگره و یا به عبارتی مجمع عمومی اتحادیه سراسری ایرانیان در روزهای شنبه 2017/04/15 و یکشنبه 2017/04/16 در شهر ” وکس شو ” برگزار گردید ولی به جهت عدم رسیدن به حد نصاب به جلسه مشورتی بدل گردید. وی در توضیح بیشتر اشاره داشت که دلایلی چند سبب چنین رویدادی گردید از جمله عدم اطلاع رسانی پیگیر و اینکه برخی انجمن های عضو قادر به دریافت دعوت نامه نگردیدند.

سایر اعضای هیئت مدیره نیز در همین رابطه به بحث و تبادل نظر پرداختند و از جهات گوناگون آنرا مورد ارزیابی قرار دادند.

سر انجام تصویب گردید که موارد یاد شده در عرصه ای رویا روی در کنگره فوق العاده اتحادیه سراسری ایرانیان پیگیری شود.

4. بودجه

فرخ قهرمانی در مورد آماده سازی لایحه بودجه و ارائه آن به مقامات ذیربط به گزارشی تفصیلی اقدام ورزید از جمله اینمورد را برجسته نمود که به دلیل فقدان لوایح ادوار پیشین ، در گذر از مراحل گوناگون تا ارائه آن ، خود به همراه آقای حمید شجاع ، ناگزیر به طی طریقی پیچیده و پر تاب و تعب گردیدند و در این راه دشوار قدردان کمک و راهنمایی های بی دریغ و شایان تحسین آقای داود نواییان بازرس محترم اتحادیه واحد غرب می باشند.

5. نمایش فیلم

حمید شجاع زیبا پیشنهادی را ارائه نمود مبنی بر اینکه خود و در همراهی با آقای ناصر زراعتی، مدیر مسئول خانه هنر و ادبیات گوتنبرگ می توانند فیلمی از ” کیا رستمی ” را به طور رایگان به نمایش بگذارند.

ایشان افزود که جهت نمایش فیلم نیازمند حمایت اتحادیه واحد غرب و پرداخت مبلغ 4000 کرون هزینه اجاره سالن نمایش بعد از دریافت بودجه می باشند.

این طرح و پیشنهاد مورد استقبال هیئت مدیره واقع شد و تصویب گردید.

6. بزرگداشت پوران فرخزاد

عباس کامرانی مطرح نمود که تلویزیون نور ، انجمن بهنمای سابق ، برای بزرگداشت ” پوران فرخ زاد ” اقدام نموده است و خواهان حمایت اتحادیه واحد غرب از طریق تامین هزینه ها می باشد. 

فرخ قهرمانی یاد آور گردید که ایشان می باید ابتدا به ساکن فرم در خواست را تکمیل و در اختیار هیئت مدیره بگذارد و نیز هزینه را برآورد نماید .

این طرح و برنامه مورد پذیرش و تصویب هیئت مدیره واقع شد.

7. مسایل دیگر

حمید شجاع گزارش داد که آقای رضا طیبی بر طبق موافقت قبلی اجاره ماه آپریل را پرداخت نموده است.

قفل درب داخلی لوکال اتحادیه در دست تعویض بوده و قرار گردید به انجمن بازنشستگان ، آقای رضا طیبی به هر کدام یک کلید جدید ارائه شده و نیز یک کلید هم در اختیار عسکر شیرین بلاغی گذاشته شود مشروط بر اینکه این کلید ها در اختیار افراد غیر قرار نگیرد.

حمید شجاع اشاره داشت که هزینه دستمزد و تعمیر لوکال جمعا حدود 5000 کرون می باشد که در این مورد مشخص اختلاف نظر وجود داشت و اینکه خانم اکرم رضایی بر این کار اشراف دارد و هم از این روی منوط گردید به مراجعت ایشان از سفر و حل و فصل آن.

پایان نشست

دریافت نسخه پی دی اف 

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.