IRANSKA RIKS FÖRB. I SVERIGE
وبسایت رسمی اتحادیه ایرانیان

صورتجلسه هیات مدیره در تاریخ هجدهم اکتبر 2016

744

گزارش نشست هیئت مدیره اتحادیه واحد غرب 18 10 2016 

حاضران در جلسه:

هیئت مدیره آقایان: حمید شجاع زیبا، یوسف اربابی، فرخ قهرمانی و علی فخّار تدارکات انتخابات: مسعود رادفر، هدایت غلامی، بازرسان:داوود نواییان

رئیس جلسه: فرّخ قهرمانی

منشی جلسه : علی فخّار

دستور جلسه:

1 – مطالعه و تأیید صورتجلسه نشست گذشته

2 – گزارش ها

3 – وضعیت لوکال

4 – نامه های رسیده و کلیدها

5 – پیشنهادات دیگر

الف؛ پاسخ به تقاضای کار آقای طیبی و دیگران

ب؛ گزارش و پیشنهاد قای نواییان

1 – صورتجلسه 04 10 2016 در جمع حاضران خوانده و تأیید شد.

2 – گزارش ها:

الف؛ حمید شجاع زیبا با خانم افسانه حسینی در باره تقاضای لغو اجاره لوکال اتحادیه صحبت کرده ، یادآوری نمود که هیئت مدیره فعلی موظف شده است تا قرارداد اجاره لوکال را تمدید نماید. خانم حسینی اظهار کرد که هیئت مدیره گذشته هیچگونه پروتکلی را به مالک ارائه نداده است. در ضمن ایشان آمادگی خود را برای همکاری با اتحادیه برای تمدید اجاره لوکال اعلام داشت.

ب؛ انجمن رسانه ای پیام برنامه سخنرانی روز یکشنبه 16 اکتبر را با همکاری ABF برگزار نمود.

پ؛ دو عدد تاج گل از سوی اتحادیه برای قرار دادن روی مزار شادروان خسرو رحیمی در مراسم خاکسپاری سفارش داده شد.

ت؛ آقای قهرمانی اظهارنامه مالیاتی و اطلاعات پرسنلی آقای حسن کیانوش کارمند سابق اتحادیه را تکمیل و به اداره مالیات فرستاد تا اقدام لازم در مورد مالیات بر درآمد و هزینه های دیگر کار ایشان که برای نیمه دوم نوامبر و دسامبر 2015 پرداخت نشده است، انجام شود. بدین ترتیب اتحادیه کار خود را در مورد کیانوش به آخر رساند. کار کیانوش با در نظر گرفتن زمان säga upp او در 12 نوامبر به آخر میرسد. باقیمانده حقوق کیانوش و فخّار همچنان به جای خود باقی است و باید پرداخت شود.

ث؛ ایمیل «اینفو» تنها توسط حمید شجاع زیبا و علی فخّار دریافت میشود.

3 – آقای قهرمانی در رابطه با لغو قرارداد اجاره لوکال نامه ای به مالک نوشته و اظهار میکند که مسئولان اتحادیه خواستار لغو قرارداد اجاره نبوده اند و کسی که تقاضانامه لغو قرارداد را برای مالک فرستاده است حق امضای چنین نامه ای را در آن تاریخ نداشته است.

این نامه با تغییراتی جزئی آماده ارسال خواهد شد.

در تأییدیه لغو قرارداد اجاره لوکال که در تاریخ 25 04 2016 از سوی مالک برای اتحادیه ارسال شده است آمده است که اتحادیه باید در تاریخ 31 01 2017 لوکال را تخلیه نماید.

بنا به گفته خانم حسینی نماینده مالک زباناً قول داده است که هر موقع اتحادیه بخواهد قرارداد را تمدید نماید به دیگر متقاضیان ارجحیت دارد، ولی نوشته ای در باره این قول و قرار در دست نیست. ما طبق قانون عمل خواهیم کرد، کسی که لغو قرارداد را امضاء کرده است باید حق امضاء چنین سندی را داشته باشد.

تصویب شد آقایان قهرمانی و شجاع زیبا نامه ای به آقای بادکوبه نوشته از ایشان بخواهند تا بدهی خود بابت اجاره و استفاده از لوکال اتحادیه را بپردازد. 

4 – در پاسخ به میل ارسال شده به انجمنهای اتحادیه وضعیت 4 عدد کلید در ورودی معلوم شد: بادکوبه ای دو عدد، صابر ایرانپرور یک عدد و فخار یک عدد در اختیار دارند.

احتمالاً کلید دومی هم برای گاوصندوق پرونده های اتحادیه نزد کسی موجود است؟!

حمید شجاع زیبا موظف شد تا قفل در دفتر اتحادیه را تعویض نماید.

دوربین فیلمبرداری اتحادیه به امانت نزد آقای حمید شجاع زیبا می باشد.

نامه های رسیده باید در جلسه هیئت مدیره باز و در صورت ضرورت موضوع آن در صورتجلسه ذکر شود.

فاکتور جریمه ای برای «لرم» و گزارش یک لرم دیگر به دفتر اتحادیه رسیده است.

تصویب شد که کلید لرم را خاموش کرده تنها هزینه لرم را تا پایان قرارداد دوساله آن بپردازیم تا حداقل از لرم های احتمالی دیگر و هزینه اضافی آن جلوگیری نماییم.

پیشنهاد میشود که برای در ورودی «کد» بگذاریم ، اینکار پس از روشن شدن وضعیت لوکال قابل پیگیری است.

5 – الف؛ اتحادیه به نیروی کار نیاز دارد. بهتر است از وجود جوانان کارآمد استفاده شود. این استخدام باید با توجه به قوانین استخدامی انجام شده به تمام متقاضیان اطلاع داده شود.اداره کار میتواند اشخاص مورد نظر را به اتحادیه معرفی نماید. پس از بررسی توانایی های متقاضیان میتوان مناسب ترین آنها را انتخاب نمود.

با توجه به شرایط مالی و وضعیت لوکال، اتحادیه در حال حاضر امکان استخدام کسی را ندارد و این کار به مجمع عمومی پیش رو واگذار میشود.

پیشنهاد شد یکی از اعضاء هیئت مدیره اتحادیه یا بازرسان و تدارکات انتخابات ساعتی در روز های هفته در دفتر اتحادیه حضور داشته باشد . بدلیل گرفتاری شغلی اعضاء این کار عملی نیست . تا اطلاع بعدی آقایان نواییان، هدایت غلامی و علی فخآر بعضی سه شنبه ها برای مرتب کردن پرونده های سال های گذشته اتحادیه در دفترحضور خواهند داشت.

ب؛ آقای نواییان از مجمع عمومی اتحادیه سراسری گزارش داد که آقای تهمورث یاسمی از ریاست اتحادیه استعفاء داد و آقای امیر عمرانی جانشین وی شد.

آقای نواییان یادآوری کرد که هرگاه در مقام بازرس مطلبی برای هیئت مدیره بفرستد کلمه بازرس را در آن قید خواهد کرد.

مسئله دعوت از انجمن ها که در جلسه گذشته مطرح شده است مسئله با اهمیتی است ولی برنامه کار و مسئولی برای پیگیری آن تعیین نشده است. اتحادیه مشکلات همیشگی خود را داردکه بمرور باید آنها را حل کند، این مشکلات نباید هیئت مدیره را از برنامه های مثبت پیش روی خود غافل نماید.

دریافت نسخه PDF

 

 

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.