IRANSKA RIKS FÖRB. I SVERIGE
وبسایت رسمی اتحادیه ایرانیان

رسالت یک رسانه چیست؟

1,248

رسالت یک رسانه چیست؟

چرا وچگونه است که رسانه ای در شهر گوتنبرگ به خود این اجازه را میدهد که بلندگوی صدای علی خامنه ای رهبر رژیمی گردد که تا کنون بارها و بارها توسط نهادهای رسمی وقانونی حقوق بشری از جمله شورای حقوق بشر سازمان ملل به عنوان ناقض حقوق بشر محکوم گردیده؟! لازم به توضیح است که علی خامنه ای تنها فردی است که در دوران ریاست جمهوریش ازاو به عنوان یکی از آمرین و ترتیب دهندگان ترورهای خارج از کشور نام برده شده و رسماً از او در دادگاه برلین نام برده شده است.

طی دو روز گذشته در تماسی که تعدادی از هموطنانمان با مسئولین اتحادیه واحد غرب داشته اند پرسش گر این سوال بوده اند که چگونه و جرا ساعت و خطی که سالها توسط زنده یاد خسرو رحیمی بر علیه سیاست های ضد حقوق بشری حاکمان جمهوری اسلامی اداره میگردیده است را ام – ان – اف در اختیار رسانه ای قرار میدهد که اولین روز فروردین با پخش پیام نوروزی علی خامنه ای تمام شادی وسرور نوروزی را از آنان میگیرد. 

پرسش اصلی این استکه: آیا جممهوری اسلامی در ایران و در خارج از ایران به اندازه کافی دارای رسانه های رسمی و غیر رسمی نیست که ما مجبوریم در شهر سرما زده ودر غربت گوتنبرگ هم گوش به راجیفی بسپاریم که سالهاست توسط حاکمان جمهوری اسلامی به خورد هموطنان مان داده اند اما نتیجه اش در اول فرودین سال ۱۳۹۶ چیزی جز رکورد در آمارهای اعدام ، اعتیاد، تن فروشی ، کارتن خوابی ، گور خوابی و دهها فقر فلاکت دیگر نبوده است. 

جا دارد که در چنین شرایطی مسئولین رادیو ها در این شهر که هیچ گونه فشار ، اذیت و آزار ، اتهام و زندانی آنان را تهدید نمی کند به جای آن که خود را بلند گوی نظام جمهوری اسلامی نمایند کمی به بررسی احوال مردم ایران ظرف همین یک سال گذشته که علی خامنه ای آنرا سال « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل » نام گذاری کرده بود بپردازند.

اتحادیه سراسری ایرانیان واحد غرب درامر پیگیری منافع جامعه ایرانی شهر گوتنبرگ در پیکره دفاع از منشور حقوق بشر ، ضمن محکومیت ارائه چنین برنامه هایی ، همه رسانه های فارسی زبان را متوجه امر خطیر اطلاع رسانی و دفاع از منفعت عمومی جامعه ایرانی در محکومیت نقض آزادی ها و نقض حقوق بشر که امروز هموطنانمان در ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند می نماید و بر آن تاکید می ورزد.

اتحادیه سراسری ایرانیان – واحد غرب

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ برابر با ۲۲ مارس ۲۰۱۷

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.